Na de successen van de afgelopen jaren organiseert de Lionsclub Tholen vrijdag 17 november 2023 voor de tiende keer een fantastische interactieve quiz. In een geweldige ambiance strijdt u met uw team, bestaande uit collega’s, vereniging, instelling of gewoon een vriendengroep tegen andere teams.
Door middel van een projectiescherm leggen wij de teams allerlei soorten vragen voor. De vragen kunnen gaan over vrijwel alle onderwerpen zoals muziek, cultuur, politiek, sport, techniek, showbizz, kunst, reizen, algemene ontwikkeling, enzovoort.

Voor deelname is geen specifieke kennis of kunde noodzakelijk. Juist een team met veel variatie in leeftijd/ interesses is in het voordeel. Gedurende de avond stellen wij u veel vragen en uw antwoorden beoordelen we regelmatig, zodat we op vaste momenten de tussenstand kunnen tonen.
Als team zit u gedurende de quiz bij elkaar aan tafel en kunt u een hapje of een drankje bestellen. Na de quiz en in de pauzes is er volop gelegenheid andere deelnemers te spreken en over de diverse vragen na te praten. Het winnende team bieden wij natuurlijk de gelegenheid het succes te vieren. Naast een huldiging is er voor het winnende team een prachtige wisselbeker en natuurlijk de eeuwige roem.
Een team bestaat uit maximaal 6 personen. De hapjes en drankjes gedurende de avond kunnen als arrangement op rekening vooraf worden voldaan.

Deze arrangementen zijn:
“Basis”  -  Arrangement bestaat uit inschrijfgeld + 6 muntjes voor € 150,-
“Gezellig”  -   Arrangement bestaat uit inschrijfgeld + 24 muntjes + bittergarnituur voor € 250,-
“Het dak eraf”  -  Arrangement bestaat uit inschrijfgeld + 36 muntjes + 2x bittergarnituur + 10 lootjes + logo op scherm voor € 400,-

Extra optie bij bovenstaande arragementen: “Niet droog zitten” - 20 muntjes voor € 60,-

Dit jaar hebben we ook sponsorarrangementen beschikbaar, deze zijn:
• Het sponsoren van een categorie voor € 100,-: uw bedrijfslogo komt aan het begin en het einde van de categorie prominent in beeld en op de antwoordbladen wordt uw bedrijfslogo ook geplaatst (beperkte beschikbaarheid)
• Het sponsoren van attributen voor € 100,-: denk aan pennen of kladblokjes met uw bedrijfslogo bij ieder team op tafel (beperkte beschikbaarheid)
• Het sponsoren van prijzen voor de loterij (bijv. tegoedbonnen, producten, enz.)

Voor al deze sponsorarrangementen geldt dat uw bedrijfslogo ook de hele avond met alle andere sponsoren wordt getoond op een scherm naast de quizpresentatie.

De opbrengst van deze uitdagende en gezellige avond wordt geheel geschonken aan het goede doel.

U doet toch ook mee?
Wij nodigen u graag uit om deel te nemen aan de Kennisquiz en zo mee te strijden om de titel “Slimste team van
Tholen”. De locatie is De Meulvliet in Tholen en inschrijven doet u door bijgaand inschrijfformulier te retourneren of door een mailbericht sturen aan: tholen@lions.nl onder vermelding van het aantal leden van uw team en de naam van de contactpersoon. Uiteraard mogen er per bedrijf, vereniging, groep of instelling ook meerdere teams deelnemen.
Ook voor uw eventuele verdere vragen kunt u een bericht naar bovenstaand emailadres sturen.

17 november 2023 in De Meulvliet in Tholen, de zaal gaat om 19:00 uur open,
aanvang quiz 19:30 uur.

Het belooft weer een gezellige en leerzame avond te worden. Wij rekenen op uw deelname.